Gränsforsstämman 2014

Och med denna bild – tagen vid kassan på Gränsfors Blomkruksfabrik – låter jag mina dagar på årets spelmansstämma gå till handlingarna. Den fina musiken, de gemytliga gästabuden, alla möten (med såväl nya som gamla bekantskaper) ligger ännu färska i min hågkomst. Underbart!

Tar även tillfället i akt att gratulera min vän Thomas von Wachenfeldt. Han kammade hem publikens pris vid årets Låt-SM med sin musikaliska utsvävning i den okända Gamsättsbacken – en sträcka min luttrade benmuskulatur är alltför väl bekant med. Well done, Thomas! Det var du värd!
/Leo

Leo Flavum - Gränsforsstämman

Kommentera

