Tack för senast!

Tar härmed tillfället i akt att skicka mitt välpatenterade ‘Tack & Bock’ till Stina Wollter samt teamet bakom hennes fina söndagsprogram (med producent Johanna Fellenius i spetsen). Det var jätteroligt att träffa er samt, inte minst, medverka. Tack också alla ni som lyssnade. Är röd som en ångkokt kräfta i ansiktet av alla fina ord ni bestått mig/oss med på sociala medier.

Du är en förebild och så fantastiskt att du delar med dig av dina erfarenheter o dina val i ditt liv.
Tack för det!!! Hoppas många unga får höra mer och mycket av hur du tänker och hur du har levt ditt liv hittills!”

”Blev otroligt inspirerad att ta tag i mina drömmar igen och inte vänta! Tack för ett så fint program!”

Vilken UNDERBAR människa!!! Känner igen min son i mycket det Leo sa om skolgången… All lycka till dig, vad du än tar dig för…!!”

”Stina & Leo tillsammans blev helt magiskt.”

Jag blev helt fast av din musik, och intervjun med dig var så fantastisk.”

Detta Underbara Program, som Höjer Söndagskvällar, ALLTID! Med Fina Stina.”

För er som undrar: Namnet på den xhaimeriska låten som spelades i programmet är Ne Arain Dimmerar’an, vilket ordagrant betyder Gudinnans ledmotiv. Den existerar i förvisso flera former, men den variant ni nu fick höra tänker jag mig såsom härstammandes från Xarthana, dvs nordligaste Xhaimera.
Anyway, missade du programmet när det sändes går det bra att lyssna i efterhand på: https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/537953?programid=4604
Och fortsätt för all del att lyssna på Söndagarna med Stina Wollter framledes (om ni nu inte redan skaffat er sagda vana). Låt det bli veckans bokslut för både tanke och känsla. En last… som lättar lasten.

/Leo

Kommentera

