Till dig som följer mig på sociala medier

Hej och hjärtligt välkommen! Alltid angenämt med nya bekantskaper. Förhoppningsvis må vi tillföra varandras respektive nättillvaro något den inte hade förut.

En litet förbehåll bara…

Det sägs att människor är ofullkomliga. För egen del kryper jag omsvepslöst till korset på den punkten. Jag är helt enkelt fullkomligt ofullkomlig. Har du således förväntat dig en rättrådig Buddha, som väger varje ord som vore det i gränslandet mellan pressrelease och guldvåg, så måste jag tyvärr göra dig besviken. Jag är nämligen precis lika frispråkig, bångstyrig och 100% Flavum på nätet som i den analoga verkligheten.

Krets och kotteri överlåter jag åt andra. Ängslig självcensur likaså. Och sällan följer jag strömmen såvida den inte råkar ha vägarna förbi åt samma håll, ty för sådant är livet alldeles för kort. Jag har mina egna strömmar att följa, med allt udda, tänkvärt, vansinnigt och fröjdefullt det nu må innebära.

Du är välkommen att följa med om du vill. Men minns min ofullkomlighet.

/Leo

Twitter
Ansiktsbok

Kommentera

